Vanliga frågor

Kan jag använda tjänsten även om jag inte har en dator?
Svar: Ja det kan du. Ta kontakt med kundtjänst så får du all hjälp du behöver.

Hur säkert är systemet?
Svar: Vi har tänkt säkerhet i stora mått. Läs mer under Info/Säkerhet.

Måste jag fylla i alla avsnitt på en gång?
Svar: Nej, du fyller i så mycket du vill och uppdaterar när du känner behov.

Hur kan ni garantera att mina önskemål uppfylls?
Svar: Vi kan aldrig garantera detta. Där kommer behöriga användare och vårdinstanser in.

Vem har tillgång till min profil?
Svar: De som du har som behöriga användare på din profil har tillgång och kan hämta ut information om behov uppstår.

Hur får berörda instanser ut information ifall jag inte har några behöriga användare?
Svar: Alla våra medlemmar får ett medlemskort med ett unikt id nummer som förvaras på ett bra ställe tex i plånbok eller mobilfodral som du alltid har med dig. Med id numret kan berörd instans kontakta oss för att få hjälp med detta.

Har ni en bemannad kundtjänst?
Svar: Ja det har vi. Se menyn Kontakt för mer information.

Går det att köpa till datamängd?
Svar: Ja det går. Se under dokument/filer i profilmenyn.